Thursday 2 June 2011

kerinduan

bila tengok tajuk entri,mesti korang fikir aku rindu ngan seseorang yg special kan? no no no, tidakkkkk kali ni aku nak cakap yg aku rindu ngan UiTM, abg bancuh air ribena favourite aku,makcik cleaner yg cerewet,selipar atau kasut xblh kotor ckit confirm kne marah ngan makcik tuu haa... pastu kakak2 DM aka dewan makan yg cas mknn mhal2..huhuhu... paling aku RINDU,semestinya kawan2 aku kat sana... ala baru sebulan je xjumpa dh rindu sakan... actually bosan dok umah sebenarnya,xtau nak buat apa... tp bila dh balik sana stress plak..haha, ngan assignment,homework,kuiz,test dan mcm2 lagi. pening kepala gak la dibuatnya,huhu... tapi semua tuu la yg mdewasakan kita, mengajar kita tentang erti kehidupan yg sebenar... mengajar kita tentang persahabatan yg sejati, dan sebagainya. pendek kata, kat U ni la mcm2 kita blh blja... tp jgn lak terpengaruh ngan kwn2 yg xbetul lak.. kena pandai jaga diri.... okay gegurlll??? :)

*ni la kolej seri gading*

*gambar dari blok4, tingkat 4*

*pusat pelajar*


*aweks rasa COMEYYY*

*rindu korang!!!*



p/s: tinggal 3hari sahaja lagi utk bjumpa dengan UiTM,miss u so much laaaa,hehehehe :)




No comments:

Post a Comment