Monday 16 May 2011

cuma aku...

Disebabkan mata aku tak ngantok lagi,so aku decide nak menulis lagi... (haha,sementara aku masih dpt on9)... kali ni aku nak cte skett sal diri aku....


Nama diberi Nurhafizah bt Hepni. Sedapp nama tu mcm mkn aiskrim coklat,hehe... tp dgn nama tu la aku slalu menyamar jd budak laki,ngan nama Hafiz... ok apa? tp aku bkn 2 alam okay! hehe....  lahir tahun arnab,ehh salah... lahir 25 mac 1989,kat Hospital Bintulu.


Aku masih bergelar pelajar, masih terkial-kial nak habiskan diploma sedangkan ramai kengkawan sebaya aku ngah wat ijazah skrg,sobs sobs sobs.... sedih saya! tapi tak apa,itu semua tak akan melemahkan diri aku yg still nak blja,yeahhh! aku pelajar Diploma Pengurusan Bank, tahun kedua kat UiTM cawangan Sarawak... semoga aku cpt2 hbs dip,pas2 smbg degree lak... can't wait! :D


apa aku nak buat pada ms hadapan?hmmm... entah la, aku pun tak tahu lagi... eventhough aku amik course Banking,tp xsemestinya aku kne kje kat bank kan? aku still confuse nak buat apa,mungkin Tuhan ada rancangan terbaik untuk diriku... wallahualam.... :)


sampai disini kisahku, (mcm lagu,haha)... otak beku skjap.. ada masa nanti, adalah tulisan dan karyaku yg xseberapa akan dipaparkan lagi yee. Insya Allah... :)





*ni teddy bear utk tatapan korang,comeyyy kan?siap pegang bunga lagi,sweet dan comel :)*


p/s: tak perlu jadi orang lain,jadilah diri anda sendiri, BE YOURSELF! 








No comments:

Post a Comment