Monday 16 May 2011

SAHABAT, kini dan selamanya!


* bestfriend kononnya *

entri kali ni nak cte sal sahabat.... apa itu sahabat? kalau aku takrifkan,sahabat itu orang yg berada dekat dengan kita selain dari ibu bapa... org yg faham dgn perasaan kita dan org yg akan membantu kita tak kira masa susah atau senang... namun,sahabat selalu disalah ertikan... istilah "kawan makan kawan", " bagai kacang lupakan kulit" sudah menjadi trend dan juga lumrah ketika ini... agak payah dan susah untuk mencari seseorang yang benar2 dan layak digelar SAHABAT...  (tba2 mengeluh, ntah pape je)...


ohh,anyway..ada tak kawan atau sahabat yg rapat dengan anda? aku pun ada gak,ingat korang je ada...hehe, aku nak share la kali ni org2 di sebalik tabir hidupku, yang juga selalu menceriakan suasana cewahhh... 



*ni kawan2 aku ms skolah rendah,buat reunion 18 Dec 2010... walaupun xsemua yg dtg n jmpe kjap je, tp ktowg hv fun hari tu... xpe2,yg penting,KTE ENJOY!



Masa skolah menengah,aku agak nakal sikit.... haha,biasalah remaja katakan... banyak geng yg sama kepala,nakal2... dok kacau budak2 lain... geng "copy n paste" dan mcm2 lagi laa... haii,rindu plak zaman skolah menengah ni,rindu nak pakai uniform balik... hehehe 


* gmbr kat waterfront... gmbr ni diambik hujung thn 2009,kuar ramai2.. tp ni la antara peserta yg tinggal,hahaha... dh sorg je lelaki lak tu... abg jeffery namanya 



*hari raya di KFC,pose terbaekkk lpas ssh pyh pk cmne nak amik gambar masukkan semua muka,xnak ada yg ttinggal*


aku sekolah bukan setakat form 5 je,form 6 pun aku masuk.. huhu, aku rasa diploma lagi okayyy dr form 6... serious ckp beb,form 6 susahhhhhhh! yelah dh namanya menengah tinggi,lagipun STPM= sijil tinggi pelajaran malaysia... ntahhh brpa tinggi aku pun xtau.. yg aku tau skolah yg aku masuk ms form 6 tu baru 2 tingkat je,xtinggi mana punn.. hahaha... masa ni la pahit,manis, kelat,masam aku rasa... mmg payah nak tempuh zaman ni.. huhu,zaman dinasour pun xmcm gini... ni la kengkawan ms form 6, 6 Sains 1&2... 



* budak2 kelas Biologi, 4 org je... mmg HEAVEN la ms tu,hehehe*



*dh mcm cte HARRY POTTER aku tgok gambar ni,hahaha*



*org lain dkt exam blja,ktowg ngadap lappy amik gambar2 gila... LOL*



to be continue..... (xdpt teruskan sbb ngantok)











No comments:

Post a Comment