Monday 16 May 2011

selamat datang ke dunia blog!

salam bloggers :)


inilah kali pertama aku buat blog... selama 22 tahun aku hidup ni,nilah blog pertama yg aku buat... (aik,ayat mcm ulang balik je,hahaha)... aku pun xtau apa tujuan aku buat blog... sekadar menghiburkan hati, suka-suka dan ingin mencuba sesuatu yg baru, mungkin itulah motif yg ingin dicari.... tak banyak nk ckp(mmg xbleh ckp...sbb kena taip je )... apa2 pun, sila beri tunjuk ajar kalau ada salah dan juga silap.... *macam hari raya la pulak* 
p/s: rajin2 la baca benda2 yang aku dok merapu k... hehehe :)

4 comments:

  1. xpa lak kta sm2 share2 mklmtk..kmk mlah blog tk pn sbb assignment juak riya..heheh..jd follower kmk lak k..heheh

    ReplyDelete
  2. ok2... sama2 la kita mbantu antara satu sama lain..cewah...hehehe,k lak kmk follow blog ktk... :)

    ReplyDelete
  3. chewahhh!~ kawan2 saya sudah ada blog..do follow me back aite!~ :)

    ReplyDelete